Joi

Ieri m-am scăpat la ciocolată. M-am întâlnit cu băiatu luGică de la scara B și i-am adus aminte că are să-mi dea 5 lei că i-am umflat roțile la bicicletă și nu ochii după ce mi-a zgâriat mașina cu pedalele. N-avea bani, dar avea o pungă cu vreo 5-6-7 ciocolate Rom și alte chestii nesemnificative, că io când văd ciocolată Rom imediat mă transpun în copilărie și nu mai văd altceva decât tot felul de amintiri, ca Creangă.

L-am întrebat dacă știe colindul “Rom, Rom să păpăm”. În urma răspunsul negativ și a privirii mele tăioase a concluzionat că trebuie să-mi vireze doar 2 ciocolate. După ce l-am atenționat fin cu una după ceafă a vrut să-mi dea tot ce era pe lângă ciocolățele, adică niște roșii, doi castraveți, un ardei gras și-o pâine. După ce-am făcut niște calcule scurte, am rămas pe ciocolată.

Până acasă am topit jumate din ele, iar pe restul le-am pitit prin buzunare cu gând să le pun departe de ochii ageri ai nevesti-mii. Ei, bine, după atâta amar de căsnicie, taman ieri după masă a găsit-o iubirea pe nevastă-mea și m-a pupat cand am ajuns acasă și m-a mirosit instant. Seara m-a pus de-am mâncat numai chestii cu clorofilă.

Azi dimineață m-am dus la veceu și când să trag apa am văzut în vasul de veceu niște mărgele plutitoare. La o a doua privire am văzut că sunt căcăreze.

Cum am simțit că-mi fuge puțin și IQ-ul către minim, cred c-am început să mă transform în ceva util pentru familie, cel mai probabil în oaie.

PS: Nu v-am mai zis, dacred că v-ați prins c-am început regimul.

Leave a Reply

