Sâmbătă

De când am început regimul, simt că mă ia cu vertijuri, așa. Adică lipsa de șuncă cu ceapă ori ceafă cu cartofi prăjiți îmi perturbă echilibrul atât în mers, cât și la statul pe scaun.

Pentru mine e clar că nu sunt făcut să îngurgitez clorofile, nu și pentru nevastă-mea, însă.

Deunăzi am fost cu ea cu mașina pe undeva, a luat o curbă mai subit și simțeam că mă ia amețeala.

– Femeie, zic, ia și tu curbele mai lin, că mi-ai băgat creieru-n cur!

– Scuză-mă, mi-a răspuns ea, dar e spre binele tău.

– Cum așa?

– Acuma ai o scuză bună pentru când ești prost!

One thought on “Sâmbătă

Leave a Reply

