Duminică

E duminică după amiază.

Am fost în vizită la niște neamuri și am venit rupți de oboseală. Ne-am aruncat hainele care pe unde, ne-am schimbat în ceva lejer și acuma zăceam în fața televizorului.

Deodată sună telefonul. Într-un moment de profundă prostie, răspund.

– Bă, vezi că sunt prin zonă, vin pe la tine! aud imediat.

– Vine Ilie! sar eu de pe canapea.

– Prostu’ casei! sare și nevastă-mea. Trebuia tu să răspunzi! Hai, bagă-te și strânge hainele-astea, până dau eu un pic cu aspiratoru’!

– Hai, bă, deschideți, acuma v-ați găsit să vă futeți? se auzi Ilie la ușă.

Leave a Reply

