Duminică

Duminică și relaxat fiind, mi-am amintit o chestie haioasă.

Abia ne căsătorisem și ne închiriasem o garsonieră în Balta Albă. Asta e în București, copii!

Cred că nu trecuse o săptămână de când făcusem chestia asta, iar eu avusesem poftă de niște fasole bătută, cu ceapă călită and stuff.

Seara, evident, a urmat următoarea conversație.

Eu, după niște fasole bătută: Să dau o bășinică?

Nevastă-mea, total surprinsă: Noooo!

Eu: Bășinică-mică-mică? Doar vârfu’?

Nevastă-mea, și mai surprinsă: Doar vârfu’?

Eu: Prrrruuuffff!

Nevastă-mea, țâșnind din pat: Dacă ăsta a fost doar vârfu’, io plec la maică-mea!

Leave a Reply

