Luni

Iar am fost prost! Pentru că regimul încă nu lasă urme evidente asupra corpului meu, nevastă-mea s-a gândit să ieșim o tură cu bicicletele.

După un sfert de oră de dat la pedale nu-mi mai simțeam buca dreaptă.

După alte 5 minute senzația că aș avea buci dispăruse cu desăvârșire.

După o oră aveam curu’ ferfeniță, exact ca maimuțele alea de pe Animal Planet.

Când am ajuns acasă și m-am așezat pe canapea, mi-au dat lacrimile de durere. ”Mobilă și durere”, mi-a venit subit în cap.

Senzația de futut în cur nu m-a lăsat câteva zile bune.

Când am auzit-o pe nevastă-mea că ”i-auzi ce zice la meteo, c-o să fie vreo două zile soare”, l-am mituit pe Gică de la scara B cu câteva beri ca să ascundă bicicletele la el în garaj pentru minim 2 ani.

Leave a Reply

