Marți

Mă întâlnesc ieri cu amicul Ilie prin oraș. Se certase iar cu nevastă-sa.

– Tot timpul m-a futut la cap că mă ascund, că nu-i spun adevăru’, iar ieri, când am fost sincer pentru prima oară în 2 ani, m-a făcut nesimțit și a pus un bot până la Ploiești.

– Păi, ce căcat i-ai zis? am fost io curios.

– M-a întrebat cum îi stă mai bine: cu păru’ despletit, pe umeri, sau strâns în coadă de cal.

– Și?

– I-am zis că arată ca un cal cu păru’ neprins, iar cu el prins în coadă arată ca un cur de cal.

Leave a Reply

